Omladinsko
Organizaciju Svetski omladinski talas ?ini grupa studenata i mladih profesionalaca, sa idejom da mladim ljudima u Srbiji daju šansu da predstave svoje ideje, razmišljanja i ube?enja kao i da ih poveže na globalnom nivou kroz projekte koji promovišu kulturu i obrazovanje online lecture. Od 2006. godine, udruženje aktivno radi na realizaciji jednog od najve?ih studentskih manifestacija u ovom delu Evrope – Me?unarodnoj studentskoj nedelji u Beogradu 소주한잔 mp3 다운로드. Radi se o studentskom festivalu obrazovnog i kulturno – umetni?kog karaktera, koji svake godine okupi oko 150 studenata iz zemlje i inostranstva iz preko 40 zemalja sveta 외식하는날 다운로드. Tim povodom, udruženju su potrebni su novi ?lanovi koji bi se aktivno priklju?ili timu mladih, proakativnih i entuzijasti?nih ljudi rade?i na pripremi i realizaciji „ISWiB“ projekta so-so-in-one mp3. Konkurs se raspisuje za nove ?lanove u okviru navedenih sedam podtimova:
- Edu tim (Educational Programme Team – Tim za edukativni program):
- tim zadužen za organizaciju edukativnog dela festivala (radionice, predavanja, panel diskusije);
- razra?uje koncept radionica;
- planira i realizuje Open Debate Games;
- pronalazi i komunicira sa partnerskim organizacijama projekta;
- pronalazi relevantne predava?e;
- komunicira sa predava?ima i gostima uklju?enim u edukativni deo festivala;
- osmišljava ceremoniju sve?anog zatvaranja 철가방 우수氏 다운로드.
- IntCom tim (International Communication Team – Tim za me?unarodnu komunikaciju):
- tim koji obavlja odabir u?esnika festivala;
- komunicira sa u?esnicima pre, tokom i posle festivala;
- zadužen za koordinaciju u?esnika tokom festivala;
- uspostavlja kontakt sa stranim organizacijama i univerzitetima;
- saradjuje sa drugim studentskim festivalima u okviru SOrCE mreže (Students Organizing Conferences Everywhere);
- sara?uje sa ambasadama i odeljenjem za viznu politiku u cilju obezbe?ivanja viza za u?esnike Download Civilization 4 Uninstalled.
- HR tim (Human Resources Team – Tim za ljudske resurse):
- tim koji obavlja odabir volontera;
- priprema i realizuje treninge za ?lanove Organizacionog tima;
- priprema i realizuje treninge za volontere;
- koordiniše rad svih volontera tokom festivala 카톡 내용 다운로드.
- FR tim (Fund Raising Team):
- tim zadužen za kreiranje strategije prikupljanja sredstava za realizaciju festivala;
- uspostavlja kontakt sa potencijalnim sponzorima i donatorima;
- kreira sponzorske ponude;
- komunicira sa sponzorima i donatorima Max & Ruby.
- PR tim (Public Relations Team – Tim za odnose sa javnoš?u)
- tim zadužen za promociju organizacije (Svetskog omladinskog talasa) i ISWiB-a kao projekta;
- kreira medijsku strategiju projekta;
- aktivno održava i ažurira profile projekta i organizacije na društvenim mrežama;
- piše saopštenje i pozive za medije;
- komunicira sa medijima pre, tokom i posle festivala God through you.
- Event Team;
- tim zadužen za pripremu i realizaciju kulturno – umetni?kih doga?aja tokom festivala;
- osmišljava koncept zabavnog dela programa festivala;
- komunicira sa partnerima angažovanim u okviru zabavnog i kulturno – umetni?kog dela festivala.
- IT & Design Team (Information Technologies & Design Team)
- tim zadužen za razvoj i ažuriranje sajta;
- razvija i održava mobilne aplikacije;
- osmišljavanje i izrada vizuelnog imidža projekta;
- tehni?ka podrška na svim doga?ajima;
- podrška PR timu u izradi promotivnog materijala.
Ono što oni nude:
- profesionalno usavršavanje u omladinskom nevladinom sektoru;
- upoznavanje sa radom u oblasti omladinskog aktivizma
- rad u multikulturalnom okruženju tokom festivala.
Ono što oni traže:
- studente svih profesionalnih usmerenja;
- koji žive u Beogradu;
- sa dobrim poznavanjem engleskog jezika;
- koji imaju volju za timskim radom u neformalnom okruženju.
Na?in prijave: poslati svoj CV na hr@iswib.org (u mejlu naglasiti za koji tim/timove se prijavljujete).
Konkurs je otvoren do 14.10.2015. do kraja dana.
Neblagovremene i nepotpune prijave ne?e biti uzete u razmatranje. Kandidati koji u?u u uži krug bi?e pozvani na intervju. Za sva pitanja možete se obratiti putem hr@iswib.org.
Izvor: ISWIB