Call centar agent za španski jezik

      Nema komentara na Call centar agent za španski jezik

Adecco r?spisuje konkurs za koji su potrebni visoko motivisani i odgovorni kandidati za rad u oblasti pružanja usluga održavanja odnosa sa klijentima i prodaje, za slede?u poziciju u Beogradu: Call centar agent (Španski jezik). Rok za prijavu je 30. 10. 2014. godine.

Adecco-Logo-web

Adecco je globalni lider u zapošljavanju sa širokim rasponom usluga i celovitih rešenja na podru?ju ljudskih resursa koja uklju?uju: traženje i selekciju, privremeno zapošljavanje, outsourcing, outplacement, savetovanje i istraživanje tržišta rada.

Potrebne kvalifikacije:

  • Minimum srednja stru?na sprema;
  • Odli?no poznavanje govornog i pisanog španskog jezika (prednost ?e imati osobe kojima je španski maternji jezik);
  • Poželjno iskustvo u pružanju usluga strankama, prodaji u kontakt centru ili na sli?nom radnom mestu;
  • Znanje rada na ra?unaru (iskustvo upotrebe u radnom okruženju).

Opis dužnosti:

  • Pružanje usluga klijentima telefonom, faksom, poštom ili e-mailom;
  • Ulazni i izlazni pozivi, uklju?uju?i i pozive radi prodaje i vršenja marketinških aktivnosti;
  • Unošenje podataka u specifi?ne ra?unarske programe klijenata;
  • Drugi administrativni poslovi;
  • Aktivno uklju?ivanje u rešavanje problema i težnja poboljšanju poslovanja.

Profil kandidata:

  • Izražene komunikacione sposobnosti (u pisanoj i usmenoj komunikaciji);
  • Predanost i fokus na ta?nosti i kvalitetu pruženih usluga;
  • Energi?nost i usmerenost na postizanje i prevazilaženje zadatih ciljeva;
  • Proaktivnost i timski duh;
  • Fleksibilnost i sposobnost brzog prilago?avanja promenama.

Ukoliko ispunjavate uslove,  pošaljite motivaciono pismo i CV sa novijom fotografijom do 30.10.2014.

Prijavu možete pogledati ovde.

Bi?e kontaktirani samo oni kandidati koji ispunjavaju uslove konkursa

Izvor: poslovi.infostud.com

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *